Może Ci się wydawać, że pisanie to jakaś archaiczna umiejętność.
W końcu, kto cokolwiek czyta w internecie? Przecież mamy wideo i podcasty! Nikt nie ma teraz czasu siedzieć przed ekranem i czytać!
Prawda jest jednak taka, że pisanie to uniwersalna umiejętność, która nie tylko jest podstawą tworzenia dobrych treści, ale także uczy klarownego i logicznego myślenia.
Właśnie dlatego rozmawiam dziś z Klaudyną Maciąg, która zajmuje się pisaniem od 20 lat, a także pomaga twórcom w projektowaniu strategii marketingowych dla ich marek.
Z tego odcinka dowiesz się, od czego zacząć naukę pisania do internetu (i nie tylko), a także jak poprawić swoje umiejętności, jeśli tworzenie treści to Twoja codzienność.
Zanim jednak zaproszę Cię do rozmowy – ważna wiadomość.
Jeśli zechcesz kupić tę książkę, to korzystając z kodu „PISZPUBLIKUJ” dostaniesz 35% rabatu na tę i wszystkie inne książki z wydawnictwa MT Biznes, jeśli złożysz zamówienie na ich stronie. Kod działa do końca marca ?
A teraz zapraszam Cię do rozmowy z Klaudyną!
> Użyj kodu „PISZPUBLIKUJ” i uzyskaj 35% rabatu na książkę <
Odsłuchaj podcast:
Obejrzyj na YouTube:
O autorce:
Klaudyna Maciąg pracuje jako content writerka oraz copywriterka. Szkoli w zakresie tworzenia (skutecznych) treści i pomaga twórcom projektować strategie marketingowe dla ich marek.
Na jej blogu znajdziesz treści dotyczące kreatywnego pisania, prowadzenia biznesu i samorozwoju. Możesz też posłuchać podcastu Zacznijmy od słowa, kierowanego dla twórców i przedsiębiorców.
Z Klaudyną Maciąg rozmawiam o tym:
- dlaczego wciąż warto uczyć się pisania
- czy sztuczna inteligencja wyprze copywirterów z rynku
- jak tworzyć lepsze treści
- od czego zacząć naukę pisania
- jakie są etapy nauki pisania
- jak zweryfikować napisany przez siebie tekst
Przydatne linki:
Zasubskrybuj podcast w swojej ulubionej aplikacji:
Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: RSS